Gismo, a hős szörnyecske

Életem legnehezebb szakítása

2013. július 29. - Gismo8


Már régóta húzzuk ezt, de már azt hiszem Te is tudod, miért ültünk le. Köszönöm, jó volt veled, de most azt hiszem: ENNYI!

Évek óta tart a mi szerelmünk, de mostanában már nem jövünk ki olyan jól, Te is tudod. Sok mindent megtudtam Rólad, amiről Te sosem beszéltél nekem... én meg csak hagytam magam becsapni, mert furcsa mód élveztem, ahogy tönkretettél*. Persze tudom, hogy jó hatással is voltál rám, de egy kapcsolathoz az édeskevés. ** Meg aztán én annyit tettem azért, hogy együtt legyünk. Te meg? Szerintem semmit!


Szóval arra jutottam, hogy nem mehet így tovább. 
SZAKÍTOK!

Nem, nem mondom, hogy Veled van a baj. Meg azt sem hogy velem. Egyszerűen csak nem passzolunk, és nem passzol a jövőképünk sem. Téged csak egy dolog érdekel, hogy pezsegj és természetedből adódóan rombolj. Én meg egészségesebb szeretnék lenni és jobban szeretnék énekelni. Nincs ezzel semmi baj. Nem féltelek, hisz annyian szeretnek, odáig vannak érted az emberek, hamar találsz magadnak új partnert, sőt szinte biztos vagyok benne, hogy egyikük a másik szájából kap majd el és vissza. Menj, pezsegj!

Soha nem fogom elfelejteni a közös emlékeinket és hidd el, a szépekre emlékszem majd csak. Így szeretnék búcsúzni Tőled, még ha fáj is, hisz bevallom, még mindig szeretlek. Imádatom tárgya vagy mióta megismertelek. Mégis, most, itt végeztünk. Hagylak menni. És én is megyek a magam útján.

Persze nem azt mondom, hogy néha nem futhatunk össze egy-egy mozira popcorn mellett... vagy egy jó rosé fröccs mellett (fröccsben), és azt sem mondom, hogy mindig ellent tudok majd Neked állni, hisz tudod: élvezem, hogy bántasz. De tartósan...mi...többet...már...soha!

Szóval légy jó Szénsav! Életem legfájóbb szerelme voltál! :'(

Szóval a mai naptól nem iszom szénsavasat, a napi két liter nálam minden nap megvolt és tudom, hogy egészségtelen. Persze sörben, fröccsben, meg nagy ritkán egy-egy energiaitalban azért néha be- becsúszik majd -tudod- nem vagyok szent! :D

Az igazság az, hogy az egészségem megőrzése érdekében mindenről hajlandó vagyok lemondani 80%-ban, a maradék 20% a bűnözés kategória alá besorolt kis félrelépéseim. De ehhez a 80-20-hoz (majdnem Pareto-elv :)) tartom magam. Elsősorban a hangom miatt döntöttem így. Sokkal, de sokkal jobban akarok énekelni mint most, és ehhez egészséges hangszálakra van szükségem. Ezért pedig erre is képes vagyok. Kíváncsian várom, hogy vajon mennyivel érzem jobbnak mondjuk egy hónap után. Na meg van egy sor más negatívum is ami miatt, úgy döntöttem feladom a CO2-vel dúsított vizeket, kólákat és egyéb löttyöket, ezeket itt lent a lábjegyzetben megtalálod, de csak röviden, biztosan van több is, meg részletesebb leírás is, ha valakit érdekel, járjon utána!

Lábjegyzet:
*: Ritkítod a csontjaim, roncsolod a hangszálaim, elsavasítod a testem és így az immunrendszeremet gyengíted. Állítólag még az elhízásomat is Neked köszönhetem, azt mondják, miattad (is) köti meg szervezetem a zsírt. 

**: Serkented a veseműködésemet

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr885432414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki11 2013.07.29. 17:37:16

Szegény Gyugyu <3 :(

Void Bunkoid 2013.07.30. 07:43:34

És mi lesz így a falrengető punkbüfikkel? :)
süti beállítások módosítása