Gismo, a hős szörnyecske

2014 - Ezer élmény éve, a dolgok elindulnak

2014. december 31. - Gismo8

 

Az én drága jó egyetlen édesanyám felvetette, hogy mi lenne, ha a jövő évet tekintve, most nem a bukások, hanem a sikerek érdekelnének és azokra koncentrálnék (2014-re ezt jósoltam/írtam tavaly)
Rengeteg minden történt velem, felsorolni is sok, s nem is tudnék mindent, ezért megpróbáltam a legfontosabbakat kiemelni.


pocokkal.jpg
Az év elején csatlakoztam a Hősök Tere kezdeményezéshez, mint önkéntes hős. A kezdeményezés célja, hogy hősöket képezzünk, példát mutassunk és harcoljunk a közöny ellen. Aktív, de távoli tagként támogatom az ügyet mái napig, hol videók fordításával, hol facebook oldal kezeléssel, mikor mi kell, csak haladjon az ügy. A képen Pocokkal vagyok, Ő is hős, jó cimbik lettünk, nagyon bírom, s lesz még együtt hősködésünk az biztos! Bocs a fejemért, én sem értem. :)

 

 

A NeXt Day-el leforgattuk a második profi videoklipünket. Nagyon lebetegedtem, mert nekem atlétában kell vagánykodni, de traktort vezetni király ,csak mondom! :)

 



kowas.jpg
Február-Márciusban 13 állomásos turnén több ezer ember előtt játszva kísértük el a Phoenix RT-vel együtt a Kowalsky meg a Vegát Soprontól Nagyváradig. Rengeteg buli, még több jó ember, sok mosoly és tapasztalat. Imádtam. Tudod, nem igazán volt nekem sem időm sem lehetőségem utazgatni, nem hogy külföldre, Magyarországon sem, kellemest a kellemessel kötöttük össze. Imádtam.

 



xes2.JPG
Nyáron -hirtelen jött ötlet- jelentkeztem az X-Faktorba. Miért? Mert sok emberhez lehet eljutni, s van mit mondanom. A csillogás különösebben nem vonzott, nem akarok celeb lenni, nekem az nem elég "értékteremtő". Sajnos a táborban kiestem, de nagyon élveztem, hogy újra izgulok a színpadon. Nem nagyon törtem le, sokat tanultam az egész RTL Klub egész stábjának puszi, nem csak profik, kedvesek is. Hogy jövőre indulok-e? Nem tudom. :)

 

 


CAM00871.jpg
A Szigeten megnéztem életem meghatározó bandáját a Blink182-t. Egy álom vált valóra, komolyan. Persze már nem adta azt a feelinget, mint gimis-deszkás koromban, de ez is csak azt példázza, hogy néhány álmunkra várni kell. A Képen Bazsival vagyok, egyik legjobb barátom. Megint bocs a fejemért. :)

 

 

1476626_757729067576290_378125388_n.jpg
Aztán tervezgettem. Rengeteg mindent. Vannak akik tudják, honnan jövök, s mi van a hátam mögött, milyen teher nyomja a vállam már pár éve. De nem vagyok az a seggen ülős, sem a türelmetlen típus. Az időmet nem csak saját magam megismerésére  és fejlesztésére szántam, hanem arra is, kitaláljam, mivel teszem majd kicsit jobbá a világot, mert jobb világban szeretnék élni, és ebből nem engedek.

 

 



485105_348326045271646_1476903996_n.jpg
Októberben elkezdtük életre kelteni a ChiliMedia-t Joci barátommal. Promo videókat és rendezvény vidiket készítünk. Egyelőre referencia anyagot és kapcsolatokat gyűjtünk, aztán jövőre eldöntjük, akarunk-e komolyabban foglalkozni vele és vállalkozást indítani rá, egyelőre szívességből dolgozunk. :)

 

 

10857233_802970319741412_3213093820330307938_o.jpg

Novemberen a DebTech Meet-up szervezője lettem. A DebTech a debreceni IT és startupok iránt érdeklődők gyűjtőhelye, mondhatni olvasztótégelye. Egy havonta rendezett találkozó. Azért vállaltam, mert ha sikerül egy jó, egymást támogató innovatív közösséget összehozni, akkor világmegváltó projektek szülővárosa lehet Debrecen. Komolyan. Nem hiszed? Pár év múlva látni fogod magad is. Ráteszem a kalapom, és megeszem a fejem, ha nem!

 

 

debheros.jpg
Decemberben elindítottam a Debreceni Hősök kezdeményezést. Ez kicsit más, mint a Hősök tere, lokál patrióta megmozdulás. Azt szeretném, ha szórakozva és szórakoztatva, kreatív ötletekkel sarkallnánk arra az embereket, hogy álljanak ki helyi ügyekért és egymásért. Mert hiszek abban, hogy úgy érezhetjük jobban magunkat itthon, ha megfogjuk egymás kezét, és elkezdjük jobbá tenni magunkat és a környezetünket. Nagyon sok hős csatlakozott egy hét alatt, kb. 200 állami gondozott gyermek karácsonyát tettük édesebbé. Jövőre megyünk tovább, csatlakozzatok Hősök! :)

Emellett persze rengeteg munka, edzés, buli, szerelem, csalódás, miegymás volt 2014. Ahogy annak lennie kell. Még úgy érzem nem merül az elem, sőt...egyre több az energiám, mert egyre több jó emberrel vagyok napi szintű kapcsolatban. Persze néha elfáradok, de alszom egyet és másnap mehet tovább minden. Vicces, humoros kölyök vagyok ugyan, de végtelenül komolyan gondolom, nem is azt hogy lehet...hanem hogy KELL világot váltanunk. Kiskanállal, ha csak az van.
A blog is rengeteget segít, és sok jó embert bevonz. Köszönöm, hogy olvastok. Köszönöm, hogy támogattok és szerettek 2014-ben. Fogalmatok sincs mennyi erőt, energiát kapok Tőletek. Remélem vissza is tudok adni belőle. KÖSZÖNÖM!
Boldog Új Évet Kívánok Nektek! Puszi!
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr517023187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása