Gismo, a hős szörnyecske

Őt várom

2014. január 24. - Gismo8

A poszthoz ajánlott muzsika:
(mindenképpen fülest a fülbe!)

Még picit több mint egy hónap és nyakamba veszem az országot a zenekarommal. Én télen vegetálok. Olyan csendes minden. Nem nekem való. Én a pörgést szeretem.  Ez a pár hónap hideg-rideg egyedüllét megviselt,azt érzem, nem vagyok igazán önmagam. Várom Őt , aki felpörget, aki inspirál, akitől újra a szenvedély tüze éget majd. Várom Őt! Meg is írtam Neki versben, bár valószínűleg Ő ezt nem olvassa el, mert még nem jött el az ideje.

Várlak Téged

Csak ülnék kint egy padon és hagynám, hogy megölelj…
Várj, hisz Te még nem is tudod, mit jelentesz nekem!
Csak ülnék és figyelnélek csendben, ahogy halk nesszel csodát teszel,
Ahogy a világ megváltozik körülöttem, s bennem.

Hideg van. Idejét sem tudom, mióta fázom, s emészt a magány,
Mint a kis gyufaárus lány, gyújtom sorra a remény lángjait
De ismerve a mesét, attól félek, hogy a végén el sem jössz talán,
S az a férfi leszek, aki helyben temeti megfagyott vágyait.

Várlak téged, mert kihozod belőlem azt, amire azt mondják tűz.
Ha velem lennél, a lehetetlenre kacagva legyintenék, szinte már pökhendien.
S mikor a bú mégis elhitetné velem, hogy a világ belőlünk csak gúnyt űz.
Te a vállamra hajtanád a fejed, s nyugtatón súgnád: „Butuskám, az élet nem ilyen.”

Aztán nevetve táncra hívnál, én mennék, és mindenki bolondnak nézne.
De ugyan hol érdekelné ez az embert, ki végre újra boldog?
Ha nevetnek, hát tegyék…ha dobálnak? Engem az sem érdekelne.
Ezt úgy sem értenék, és nem is várom el, hogy megértsék a dolgot.

Hát ezt jelented nekem, s még annyi mindent, mit szavakba önteni nem lehet.
Mióta tudom, hogy jössz, olyan vagyok, mint egy zavarodott kamasz.
Csak számolom a napokat, órákat, perceket, míg arcom kikezdik a hideg téli szelek.
De nem érdekel…elég a hidegből, gyere és ragadj el! Várlak Téged, Tavasz!

freedom.jpg

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr685778435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása