Gismo, a hős szörnyecske

Lánykérés: Jól csinálod!

2013. május 21. - Gismo8

Ha én megkérem valakinek a kezét egyszer, az a pokolba kíván majd! :) Ahogy anyukámtól tanultam, biztos lesz benne valami kis csavar. :D

Szóval: Lánykérés.
Van valami utánozhatatlan varázsa, és én hétvégén láttam, éreztem: élőben. Az ember ott áll mint valami óvodás, akinek mérik a 3!!! gömbös fagyit és mosolyog. Mosolyog, mert egyszerűen, nem tud mást csinálni és közben az összes létező gondját elfelejti.

A sztori röviden:
Szóval akaratomon kívül - hozzáteszem: pofátlanul, meghívás nélkül is- egy kerti grill partiba csöppentem, ahol eleinte a dubsteppen és a undergroundon kívül semmi romantikára emlékeztető nem volt. -haha-
A srácok söröztek, ahogy azt anno az iskolában tanulták, a lányok nem tudom mit ittak, a Házigazda Úr pedig kolbászt, valami húst és virslit sütött. Így ment ez egy pár órán át.

A kaja elkészültével összehívta a "bagázst", mondván: "Valami köszöntőt csak mondok!" Majd odafordult Wandához, a barátnőjéhez, mivel első sorban hozzá lenne egy kérdése. Majd előkerült a kis doboz, és klasszikus térdelőpózban megkérdezte, amit minden lány vár és amit minden fiú fél. ;)
Főhősnőnk nagy ujjongások közepette a nyakába borult és az eredmény:

481714_561138437272384_1666801395_n.jpg
Na gyerekek, így kell ezt csinálni! :)

Wanda, Adi! Örök boldogságot kívánok Nektek!
Köszönöm az élményt, soha nem feledem.

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr295311499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása