Gismo, a hős szörnyecske

Valóra VáltHATÓ Álom: Így lehet Neked is kockahasad! #1

2013. október 09. - Gismo8

Az előző Postom: a Valóra Vált Álmok: Kockahas, azaz -30 kg története kevesebb mint egy hét alatt, több mint 600 kedvelést kapott, és több mint 3000-en böngészték a blogomat.  
Először is ezt szeretném megköszönni Nektek. Marha jó érzés, de TÉNYLEG! Köszönöm a rengeteg kedvelést és megosztást, hisz így még több emberhez eljutott az üzenet és őszintén hiszem/remélem, hogy sok embernek hasznos lehet, amiket leírtam.
Másodszor pedig, mindenkinek, akit egy kicsit is megmozgatott a posztom, üzenem, hogy tessék megdolgozni az álmokért és nem feladni Őket! Idővel valóra válnak.

gi1.jpg

Ennyire vagytok királyak! :) Na meg 50 éves a debreceni Rockzene, az megvan? :)

Szép dolog, ha valamit sikerül az életben. Ha összejön, amiért küzdesz. Ha a munkád és az áldozataid végül meghozzák gyümölcsét. De én ennél most sokkal többet kaptam. Mit is?

Elismerést. Tőletek. Köszönöm!
Jó ha tudod, hogy egy-egy elismerő szó gyökeresen képes megváltoztatni egy ember napját, így arra bíztatlak, ragadj meg minden alkalmat, hogy megdicsérd a környezetedben lévőket. Figyeld meg, mennyire jól esik nekik és ez tegyen boldoggá téged is, hisz a szavaid –meglásd- aranyat érnek.

De én most még ennél is többet kaptam. Lehetőséget. Szintén Tőletek. KÖSZÖNÖM! A blogom alcíme: Világmegmentés Kiskanállal. Had mondjam el, hogy miért is. Két lábbal a földön járó álmodozó vagyok,  akármennyire is paradox ez a kifejezés.
Hiszem, hogy meg tudom változtatni a világot, de ugyanakkor tudom, hogy egyedül nem fog menni, hogy kell hozzá egy csapat. Olyanok, mint Én, vagy olyanok mint Te. Bárki, csak higgyen a jóban és a kemény munkában. És a világ megmentése kiskanállal (értsd: szépen, fokozatosan, lépésről-lépésre) menni fog. Ezt is tudom. Biztos vagyok benne. 

Had meséljek röviden magamról. Az életem olyan, mint az átlagemberek 90%-áé. Van egy munkahelyem, (ülő munka) ami elveszi a hétköznapjaim napi bruttó 9-10 óráját bejárással együtt. És mint az emberek nagy százaléka én is elégedetlen vagyok valamilyen szinten jelenlegi egzisztenciámmal és azzal, ahol az életemben tartok. Szinte biztos vagyok benne, hogy Te is így vagy ezzel. De én még így is szerencsésnek mondhatom magam, mert egy jó cégnél, nagyszerű emberekkel dolgozom együtt és jól érzem magam, mert pozitív és inspiráló a közeg.

Mindent összevetve tehát nem is áltatom magam azzal, hogy az a több mint 600 kedvelés és a sok letöltés az előző posztomra rólam szól. Dehogy. Rólad/Rólatok szól.
És itt kaptam meg a lehetőséget is, amire titkon mindig is vágytam. Hogy segítsek.

Olvasd újra az első pár sorból gyorsan:

Szép dolog, ha valami sikerül az életben. Ha összejön, amiért küzdesz. Ha a munkád és az áldozataid meghozzák gyümölcsét. Én ennél sokkal többet kaptam most. 

Elismerést. Tőletek. Köszönöm.

És még ennél is többet kaptam. Lehetőséget. Szintén Tőletek."

Lehetőséget kaptam arra, hogy segítsek akár Neked is elérni a Te álmaidat. Ha úgy tetszik, meginspirállak! És ez nekem többet ad, mint az a pár kocka a hasamon.
Nem, nem én fogom helyetted elérni. De erre nincs is szükséged. Meg tudod Te csinálni Magad is! Ahogy én is megcsináltam. Ez nem ilyen agymosó szöveg. LÓTÚRÓT! Ez maga az igazság.  Egyébként sincs semmi okom rá, hogy átverjelek vagy manipuláljalak. Nem adok el semmit, még hirdetés sincs a blogomon, amire kattinthatnál, egyszerűen csak tényleg szeretném, hogy megértsd, ami nekem is hosszú időbe tellett, hogy megértsem. Mert ez egy nagyszerű érzés. És bár egy kapcsolatban önző dög is tudok lenni, amúgy nem vagyok az. Szóval vidd csak! :)

Ez a kockahasas mizéria csak egy dolog a sok közül, amit el akartam érni, mert saját magamnak be akartam bizonyítani, hogy még a saját Anyukám szavai ellenére is képes vagyok arra, amiben Ő és Mások esetleg nem hittek. (Persze attól még az én Anyukám a legszebb legokosabb és legkirályabb, ahogy meg főz, majd külön posztot érdemel! :) )
És ez így lesz mindennel az egész életemben. Mert makacs vagyok. És ez jó!

Kis emlékeztetőként egy másik átváltozós kép, mert nagyon tetszett mindenkinek, és engem is motivál:

before-after.jpg

Bal oldalt Jabba, jobb oldalt én :D

Sokan írtatok nekem az elmúlt pár napban. Azt kérdeztétek, hogy sikerült ezt elérnem. Le is fogok mindent írni, nincs szó nagy titkokról és őszintén remélem, hogy nem írok majd nagy butaságot, mert azt azért előre leszögezném, hogy nem vagyok személyi edző, de azt tudom, hogy nálam mi működött.

Péntek, szombat magasságában érkezik a cikk a kajálásról. Nem diétáról, hanem életmódváltásról, hogy mit ettem régen és mit ettem az alatt az idő alatt, amíg elértem a -30 kilót, és hogy mit eszek most. De előtte ezt a posztot ténylegesen Neked írom és remélem, hogy veszed a fáradtságot, hogy elolvasd, egy picit elgondolkodj és megtaláld a SAJÁT VÁLASZAIDAT, mert van egy pár kérdésed magadhoz. :) Mert mielőtt bármibe is belevágnál, jó ha tudod a válaszaid. Minden sokkal egyszerűbb lesz.

Elmondom, hogy én hogy kezdtem neki az egésznek.
Leültem beszélgetni a tükörrel. Akár filmjelenet is lehetett volna. Ott ültem szemben magammal és elbeszélgettünk. „Mi van most? Ki vagyok most? Ki akarok lenni? Mit akarok elérni? Miért akarom ezt?” És ha amikor ezekre mindre megvolt a válaszom, akkor rátértem az utolsóra: HOGYAN ÉREM EZT EL?
Végül arra jutottam, hogy „ép testben ép lélek” és elkezdem a testemmel: rendbe rakom magam. Gyerekkorból ragadt rám az égető vágy, hogy kockás hasam legyen és leéltem 26 évet mire megértettem, hogy csak akarat és „tett” kérdése.

1079292_10200260400221625_259388597_n (1).jpg

Ezen a képen épp azt mutatom, hogy az az egy szelet uborka azért egészséges, ha más nem is a képen

Szóval úgy gondoltam, épp eljött az ideje, hogy álmaim megvalósításába kezdjek annyi év tervezgetés után. És most majd jönnek szépen sorban, mind. És a sport, az edzés felruházott mindennel, amire életem során szükségem lehet. Megértettem a tervezés és a tudatosság fontosságát és szerepét az életemben. Megtanultam, hogy az akaratom is fejleszthető. És ami a legfontosabb: megismertem a saját belső motivációm kulcselemeit. Ezek pár szóban: jó tettek; példamutatás; fejlődés; inspiráció; kreatív; új dolgok/megközelítések.

A belső motivációd eszenciájának megtalálása nagyon fontos, mert jó eséllyel ezek a dolgok lesznek azok, amelyek egész életedben el fognak kísérni. És minden feladatban, amelyekben ezekre törekedni tudsz, illetve lehetőséget látsz, hogy ezeket belevidd, nos, minden ilyen feladatot nagyobb kedvvel és nagyobb sikerrel fogsz teljesíteni, mert megtalálod benne azt, ami Neked fontos. Megtalálod a feladatban Önmagad. És akkor jajj a világnak, mert úgyis megcsinálod! :)

Ehhez persze kicsit ki kell zárni a világot néha és komolyan kell venni a feladatot. Persze lehet poénkodni, kell is sokszor - én ezt vallom - mert ahol ott lappang a humor egyszerűen minden gördülékenyebb.

Én itt most csak a kockahassal példálózok, de mint az előzőekben is írtam, ez az egész mizéria a -30 kilóval túlmutat egyszerű optikai tuningnál/javulásnál. Ez itt bizony önmegvalósítás a javából. Azt szeretném, hogy megértsd, azt szeretném, hogy tudd, hogy meg tudod csinálni Te is, akár kockahasról van szó, akár másról. Ezért is mondom, hogy itt nem is igazán rólam van szó, hanem Rólad. De iszonyatosan boldoggá tesz, hogy lehetek egy picit az inspirációd a képekkel és a soraimmal. (Na, itt dolgozik az én belső motivációm).

Szóval itt többről van szó. Ez a poszt egy cikksorozatom, a Valóra Vált Álmok keretein belül került bemutatásra. Mert én hiszek az álmokban, amellett, hogy a földön járok. Az álmok hasznosak, és csodálatos misztikum veszi őket körül. Épp ezért elég inspiratívak. Mind álmodunk, mind álmodozunk. Viszont van lehetőségünk felismerni, hogy mely álmokat lehet és tudunk valóra váltani. Sokszor többet, mint gondolnánk. De a legtöbbért keményen meg kell dolgozni.

999122_10201584060703981_31880943_n.jpg

 A TRX Rip Trainert is kipróbáltam :)

Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, amiért nagyon hálás vagyok, tegnap meg is ünnepeltem egy 10km-es futással a Ti tiszteletetekre (inkább 6-8-akat szoktam a fájós térdem miatt). Sokan kérdeztetek étrendről, edzésről és le is fogok írni mindent töviről-hegyire. Ha minden jól megy tehát, pénteken, de most már inkább azt mondom szombaton érkezik egy kajás poszt, hogy miket hogyan és mikor ettem, amíg elértem a kockákat, és hogy most miben más az étrendem, mint fél évvel ezelőtt, vagy mint az úgymond "diétás" időszakom alatt. Addig pici türelmet kérek, sajnos igen limitált időm van írni a 8 órás munka, az edzések és a zenélés mellett.

Az álmokat meg nem feladni addig HÉ! :)


És felszólítalak, hogy írj rám Facen, ha érted, hogy miről vakerálok! :) Köszönöm! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr15556777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása