Gismo, a hős szörnyecske

Így lehet saját Iphone S4-ed ingyen!

2013. május 22. - Gismo8

Mivel már elég régen voltam edzeni, és jó lenne kicsit összekapni magam nyárra, mától megint járok edzőterembe. Most elég gizda vagyok: 72 kg, nincs seggem, lóg a bicó, a hátam satnya és sorolhatnám.
Terveim szerint mondjuk a Campus fesztiválig valahogy így fogok kinézni:


Flex-Wheeler-bodybuilder-7.jpg...

:D
...

Na szóval, mint mondtam nyakamba vettem a hátizsákom és elindultam az Aktív fittnesbe, ami körülbelül 10 perc sétára van az albérlettől ahol lakom. Mire odaértem természetesen annyira elfáradtam, hogy egy nyugdíjas nénivel és bácsival lifteztem fel a másodikra, akik megjegyezték, hogy még fiatal vagyok liftezni, de kedves vagyok, hogy megvártam őket. Csak mosolyogtam bárgyún, ahogy szoktam, és a kedvem is elment az egész edzéstől. :D
Na mindegy, az elsőn kiszálltak, szóval volt egy emeletnyi időm, hogy vadállattá hergeljem magamban az edzeni akaró pincsikutyát. 

Felmentem, kaptam egy szekrényt, beöltöztem szakadt rocksztár pólóba meg "nyóc" mérettel nagyobb melegítőbe és az italos pulthoz vettem az irányt. Vettem egy finomságos (pfejj:D) l-carnitine italt és bementem edzeni. Nyomom, mint az állat (gondolhatod:D) majd az első korty l-carnitinenél azt veszem észre, hogy ez bizony -273 Celsius fokos. Mivel terveztem a napokban még énekelni, gondoltam megviccelem a pultos lányokat és visszabattyogtam:
- Ne haragudjatok, nincs itt egy mikrótok? Mert ez nagyon hideg, nem bírom meginni. - kérdeztem kedves, huncut hangon. Azt vártam, hogy sokkolom őket, vagy legalábbis nevetnek, de semmi. 

-Várj, várj, előre viszem! - mondta az egyik kedves lány, mintha ez teljesen normális, megszokott kérés lett volna.

Aztán végül megesett rajta a szívem, és mondtam neki, elég lesz, ha csak enged rá a csapból egy kis meleg vizet. Így is lett. Közben elmondta, hogy a bowling pályán volt aki tényleg megmikróztatta a sört, mert az túl hidegnek találtatott. Hiába, nincs új a nap alatt. :D

Na, miután magamhoz vettem testmeleg italom, edzettem. Nem részletezném, de nézd meg a Pumping Iront, ha nem tudsz elképzelni engem edzeni.

De most jön a lényeg, hisz ezért kattintottál:
A tökéletes recept! Így lehet szert tenni ingyen Iphone 4S-re: (fehérre tuti működik)

apple-iphone-4-91.jpg

A recept:

1. Satnya vagy, menj el edzeni!

2. Öltözz be!

3. Melegíts be!

4. Edz! (Én hátaztam és vállaztam, más izomcsoportokkal nem tudom garantálni a sikert)

5. Bolondítsd kicsit a pultos csajokat!

6. Edz még, majd nyújtás!

7. Fáradtan vonszold be magad az öltözőbe! (Lehetőleg úgy, hogy sokan ne lássák és próbáld meg 2 lábon -tudom, hogy nehéz)

8. Dobd le a pólódat az öltözőszekrényedhez közeli padra!

9. Mintha mi sem történt volna, menj ki pisilni, és közben a szemed sarkából lesd meg a tükörben, hogy mennyire ki vagy gyúrva az első alkalom után!

10. Dicsérd meg magad és mondogasd magadban, hogy egy állat vagy!

11. Menj vissza a szekrényedhez és találd ott az Iphone 4S-t a pólódra helyezve, amit feltehetően azért hagyott ott az egyik edzeni érkezett embertársad, mert látta rajtad, hogy Te ezt az egészet nagyon komolyan veszed, és elismerésül szeretné Neked adni az Iphoneját. :D

Pont. Ennyi az egész. Látod? Eccerű! :)

Illetve itt van a folytatás azoknak, akik esetleg hozzám hasonlóan, a következő HVG video láttán mégsem szeretnének Iphone tulajok lenni:

12. Fejvesztve, félig felhúzott gatyával, zokniban rohanj be az edzőterembe, arcodon őszinte ijedtséggel keresve egy srácot, akin látszik, hogy elismeri a testedbe fektetett munkádat és híján van egy Iphone-nak!
13. Állítsd meg a feléd rohanó rajongó srácot egy kedves mosollyal és add vissza neki az Iphone-t. :)

Napi jócselekedet kipiálva :)
És most mentem sörözni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr895313382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása