Gismo, a hős szörnyecske

Napi tipp: Szívfájdalomra Fecskendő!

2013. május 15. - Gismo8

Előre bocsájtom, mindig is megvetettem a drogokat. Egészen ezidáig még csak füvet sem szívtam. Tényleg nem. De amikor az embernek szívfájdalma van, és nem hatnak a bevált módszerek, valami újhoz kell nyúlnia. Mert hát hiába minden pozitív szó és biztatás amíg a szív vérzik. Ismerős érzés, ugye? No hát empatikus kókler révén, én úgy döntöttem, az én szívem már eleget fájt. Ezért egy egészen különleges stratégiával készültem a mai napra:


Na szóval elhatároztam, hogy ma én bizony vért fogok adni. 


....hatásszünet...
:D
....hatásszünet...


Az ötletem egyszerű, ámde nagyszerű. A fájó szívre az időn kívül, azaz a természetes gyógyuláson/regenerálódáson kívül nem ismerünk bevált gyógymódot, de én hiszem, hogy van új a nap alatt.

Egy pár adat/tény, hogy megértsd a később kifejtett teóriám:

Egy embernek átlagosan, körülbelül 5 liter vére van

Egy véradás során egy egységnyi (4,5 dl) vért vesznek le

Már az ókori egyiptomiak is főztek sört ( Kr. e. 5. évezred)

A legtöbb dobozos illetve üveges sör kiszerelését tekintve 5 dl

A sör finom

A sört fogyasztó emberek többet mosolyognak

A sörnek egyébként jó hatása van még a vesédre, magára a véredre és a gátlásaidra is

A legtöbben az utolsó pár korty sört szénsav híján inkább nem isszák meg

Úristen!!! Ez nem lehet véletlen!!! (pirossal jelöltem a két nagyjából egybevágó számokat)
Szentül hiszem, hogy megtaláltam a kiskaput, ami eddig az orrunk előtt volt, de senki nem gondolt rá.
Hölgyeim és uraim, íme:

A szívfájdalom gyógymódja, illetve annak lépései (leegyszerűsítve):


1. Légy ember (nem fiam, yeti és élőhalott nem lehetsz!) és legyen meg a véred (jó ha testhőmérsékletű és a testedben tartod).

2. Menj el vért adni ( ha nem voltál még akkor vidd a személyid, a lakcímkártyád és a TAJ kártyád)

3. Adj vért. 4,5 fél decit (Bitch please)

4. Menj haza nyiss egy üveg/doboz sört és idd meg (szájon át)

5. Hagyd meg az utolsó pár kortyot (fél decit akár, de ez "ízlés dóga")

E módon tested és szíved üzemanyagának majdnem, vagy akár 10%-át is arra a csodás nedűre cseréled, amely évezredek óta segíti át az embereket a nehéz időkön.

Tehát a képlet:

~5l vér - 4,5 dl vér + (5dl sör - pár korty ami az alján maradt) = ?

ami

~5l vér - 0,45l vér + 0,5l sör - pár korty ami az alján maradt = 

***számol***


=


~5,05l vérsör és egy pár korty ami az alján maradt

Szóval ez volt mára a terv. Én sajnos elbuktam a 2. ponton, mert hát hiába tudtam fejből a TAJ kártyám számát, felmutatás nélkül nem akart a vörös hajú néni továbbengedni, amit ugyan nem értek, de nem akartam őt szemmel kettéfűrészelni, hisz csak a munkáját végezte, és azt határozottan a szabályzatnak megfelelően. 
No mindegy. Egyelőre tehát csak teória, de a közeljövőben, ha az idő meg nem oldja bajom, esküszöm kipróbálom!

Természetesen a sört azért, ha már megvettem elfogyasztom:
P1090973 (500 x 295).jpg
Egészségetekre! :D

A drog rossz.Tényleg!

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr395301941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShuffleSource 2013.05.15. 21:11:14

Nem csalódtam... :D
(Balsa)
süti beállítások módosítása