Gismo, a hős szörnyecske

Gazdag akarsz lenni? Vállalkozás 360 Ft-ból? Nekem bejött!

2014. május 19. - Gismo8

 


Még hogy Magyarországon felesleges vállalkozást indítani?! Szerintem ez butaság. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy megkreálom a tökéletes vállalkozást. Ez valami olyan, amihez minimális tőke kell, így legtöbbünk el tudja indítani. Pár évvel ezelőtt csak egy gitárom, meg egy számítógépem volt. Mára pedig titokban én lettem az egyik leggazdagabb ember az ismerőseim körében, persze erről csak kevesen tudnak.

Dal a poszthoz:

gatsby2.jpg



Egész életemben arra vágytam hogy jómódban éljek. Gyerekként naivan még úgy képzeltem el, hogy a lehető legkevesebb munkával érem majd el ezt, persze ma már, felnőtt fejjel úgy gondolom hogy még lottó 5-öst se szeretnék nyerni. Miért? Mert meg akarok dolgozni mindenért, amit elérek. Minden más, könnyen jött siker, úgy gondolom - ahogy mondják is - könnyen is megy.

Szóval sokat töprengtem, de aztán rájöttem: Vállalkozni kell! És be kell fektetni!

Erre mindenkitől azt kaptam, hogy aki a mai Magyarországon vállalkozni mer, az valószínűleg nem normális. Előre könyvelhető sikertelenség, akár már indítás előtt nézegethetem majdani vállalkozásom képzeletbeli sírhelyét, ahova majd rövid időn belül temetjük.
Frankó! - Gondoltam magamban, ez akkor épp nekem való feladat, mert hát én az olyan kihívásokat szeretem, amik tényleg próbára tesznek, a többi egyszerűen rövid idő alatt érdektelenné válik számomra, ha csak nem tudom, hogy tényleg hasznos a végeredmény.

De kanyarodjunk vissza. Szerintem gazdagnak lenni sok ember dédelgetett álmai közt szerepel. Most mit kétszínűsködjek? Nekem is.
De minthogy érdekelnek mások álmai is, nem csak a sajátom, az is foglalkoztat, hogy hogyan tudok másoknak is besegíteni, ha lehetőségem van rá. És ha valami Nekem jó és sikerül, szívesen osztom meg másokkal. Szóval most úgy döntöttem leírom, milyen stratégiát követve lettem gazdag.



A tőke mindig kényes kérdés, de mint ahogy az elején írtam is, vállalkozásunk esetében relatíve kicsi az induláshoz szükséges pénzösszeg.
Egyezzünk meg mondjuk 360 forintban. Most gondolom azt hiszed viccelek. Pedig nem. Illetve csak félig. Olyan tervet adok ugyanis a kezedbe, amely segítségétől a vállalkozásod sikeressége tényleg nem az indulási tőkédtől függ. Sokkal inkább a befektetett idődtől és energiádtól, valamint attól, hogy mennyire vagy nyitott az új dolgokra és megközelítésekre.

Had idézzek a bevezetőből: "Pár évvel ezelőtt minden értékem egy számítógép és egy gitár volt."
Most ettől a ponttól picit félek, mert a következő pár elolvasása után valószínűleg legszívesebben agyonütnél egy péklapáttal.
Lehet, hogy nem azt kapod amire vártál, bocsi.
Az én vállalkozásom sikeres, mert gazdaggá tett engem. Pedig ma is egy gitár és egy számítógép szinte az összes kézzelfogható vagyonom, amit fel tudok mutatni.

Vállalkozó vagyok. Arra vállalkoztam, hogy változtatok a dolgokon, amelyek nem szolgálják testi, lelki egészségemet.
Megtanultam másképp megközelíteni az élet által elém gördített kihívásokat, megtanultam odafigyelni másokra, megtanultam felismerni, melyek számomra az igazi értékek és megtanultam megbecsülni Őket.

Nem fogsz nekem olyan autót mutatni amire elcserélném a barátaimat. Nem fogsz tudni nekem olyan kastélyt mutatni, amit elcserélnék Édesanyám mosolyára. Nincs a világon olyan ékszer vagy öltöny, amiben úgy érezném magam, mint a színpadon amikor velem énekel a közönség, és ha körbe nézek a barátaim állnak körülöttem. Nem fogsz tudni mutatni olyan kupac aranyat vagy pénzt, amit elcserélnék a szeretteim vagy a saját egészségemre.
De kellett idő, mire ráébredtem, hogy ezek a dolgok tényleg mennyire fontosak. És hogy azzal az egy szál gitárral a nyakamban, azokban a pillanatokban amikor egyszerűen csak örülünk egymásnak a barátaimmal és a közönséggel, azokban a pillanatokban nem igen van nálunk gazdagabb ember a Földön, de legalább is engem szinte lehetetlen lenne meggyőzni erről.

1237589_672307722780128_2099548978_n.jpg

Gazdagság: NeXt Day


Ahogy mondtam, ehhez a vállalkozáshoz nem kell nagy tőke, de mindenképpen szükséged lesz időre, amit rengeteg gondolkodással és átértékeléssel töltesz majd el, és egy picit el kell engedned a büszkeséged, legalábbis azt illetően, hogy Te tudsz mindent a legjobban, és úgy a jó ahogy eddig gondolkodtál. Ha úgy látod ez mind meg van, és tényleg gazdag akarsz lenni, vágj bele. Rizikó nincs, mert egy olyan piacon akarsz eladni, ahol te vagy a vevő is egy személyben, így tényleg csak rajtad múlik a vállalkozás sikere.

Ha beindult ez a vállalkozásod és már stabil lábakon áll, akkor már nyugodtan belefoghatsz egy másikba is, akár egy igaziba is. Tekints úgy erre a vállalkozásra, mint minden későbbi vállalkozásod megrendíthetetlen alapjára. Mert egyébként nincsen semmi baj, ha anyagilag is gazdag akarsz lenni. Ha őszinte akarok lenni, én kőgazdag akarok lenni. Álmaim autóját vezetni és egy szép házban kedves feleséggel nevelni a csodálatos gyermekeimet. Ezek az idealizált képek nálam is gőzerővel működnek. De őszintén úgy gondolom vannak náluk fontosabb dolgok, illetve az anyagi jólétet, mint olyat sem akarom, hogy csak úgy hozzám vágják. Azt szoktam mondani, az nem baj, hogy meg akarsz gazdagodni, az viszont már nem mindegy, hogyan akarsz.

Jajj, majd el felejtettem. A tőkebefektetés. Mire kell, illetve egyáltalán mire elég  az a 360 Ft?
A legújabb kutatásaim alapján (séta Budapest utcáin:D) két gömb fagyi ára jelenleg. Tökéletes lökést ad, végiggondolni a meggazdagodásod útját.
Működik, ha Te eszed mindkét gombócot, de a tapasztalat azt mutatja, hogy sokkal hatékonyabb és hamarabb megtérül a befektetés, ha megosztod, és valakivel inkább egy-egy gömböt nyalsz el.
Szóval irány a fagyizó, jó gazdagodást, sikeres vállalkozást! :)



http://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/articles/health_tools/foods_harmful_to_dogs_slideshow/jiu_rf_photo_of_sad_dog_and_ice-cream.jpg

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gismo8.blog.hu/api/trackback/id/tr726180125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása